• ux uiCreated with Sketch. עיצוב ובניית אתרים

אנחנו מתמחים בעיצוב ופיתוח אתרים חדשניים,
מיוחדים ומוקפדים אשר גורמים ללקוח להגיע לאתר ולהישאר בו. אנו נבנה עבורכם אתר שימשוך מקסימום לקוחות במינימום מאמץ מכירתי.

אתר תדמית

המטרה של אתר תדמית היא להגדיל את מספר הפניות לעסק שלכם.
אנו יודעים לעשות זאת על ידי עיצוב נעים וידידותי למשתמש, אשר גורם לרוכש הפוטנציאלי ליצור קשר עם בית העסק. המראה הויזואלי של אתר תדמית, כמו גם התוכן המקצועי, משפיעים מאוד על התפיסה של העסק בעיני הלקוח. אנו נדאג לשדר ללקוח את התדמית המקצועית הרצויה באופן ויזואלי וברור.


אתרים רספונסיביים למובייל ושאר המסכים

האתרים שלנו מותאמים למובייל ולכל סוגי המסכים. מרבית ההחלטות הצרכניות מתבצעות במכשיר הסלולארי ולא במחשב. לכן חשוב להיות במקום בו הלקוח מחפש אותך בצורה ידידותית לגולש. אנו עושים זאת על ידי חוויית משתמש ידידותית, התאמה של כמות התוכן למובייל, התאמה לכל גודל מסך (טלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד), זמן טעינה מהיר ועוד

אתר סחר / חנות וירטואלית

אנחנו בונים אתרי סחר בעיצובים מיוחדים ואיפיון חוויית משתמש בהתאמה אישית לצרכי העסק, באופן שמציג את המוצרים בצורה האפקטיבית ביותר, ומעודד הגדלת סל קניה במהלך שהיה באתר. 

עיצוב מערכות מורכבות

בעולם האינטרנט המתפתח היצע האפליקציות והמערכות גדול מתמיד. אנו מתמחים בעיצוב ובניית אפליקציות ומערכות לכל שימוש: חברתי, מסחרי ותדמיתי. האפליקציות שלנו תמיד ממותגות באופן מוקפד, תוך הבנה עסקית של מטרות האפליקציה. אנו תמיד נותנים דגש רב לאפיון האפליקציה, ולבניית הזרימה מעמוד לעמוד באופן אינטואיטיבי וידידותי למשתמש!
במהלך בניית האפליקציה אנו עושים מחקר מקיף להבנת היעדים ותרגומם למוצר מוחשי, יועיל להשגת היעדים.

דף נחיתה

כנס מקצועי זוהי הזדמנות נהדרת לגרום לקהל ממוקד להכיר את המותג ולהתעניין בתחום עיסוקו! סרטון מקצועי ממוקד וממותג נכון, יגרום לכם לבלוט מעל שפע הביתנים בכנס, להעביר מסרים רבים יותר בצורה יעילה יותר ויעודד את המשתתפים לרצות לשמוע עוד על המותג. 

מיני סייט

סרטונים המשולבים במצגות עסקיות משאירות את הקהל ברמת ריכוז ועניין גבוהה, מעבירים מסרים בצורה קולעת וממוקדת, ומשדרגים כל מצגת!

אז איך אתם אוהבים
את הקפה שלכם?